Permacultuur
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Laatste onderwerpen
» Atataya stelt zich voor...
van Abracadavra 2015-02-01, 20:58

» Eetbare planten kweken in niet verwarmde binnenruimte?
van Linder 2015-01-27, 23:26

» Boomstronken
van Linder 2015-01-27, 23:25

» wanneer Yakon appelwortel oogsten?
van Linder 2015-01-27, 22:26

» groenten wassen op grotere schaal
van Linder 2015-01-27, 22:24

» Paw Paw Asimia triloba
van Linder 2015-01-27, 22:21

» Ugni molinae - Chilean Guava
van Linder 2015-01-27, 22:19

» Vijgcactus, babaco papaya, jujube, guave, acca, gele kiwi, Japanse krentenboom, kakiboom
van Linder 2015-01-27, 22:16

» Lotte's droomtuintje
van Linder 2015-01-27, 22:07

» Aardamandel?
van Linder 2015-01-27, 22:04


Een groet uit Venlo

2 plaatsers

Ga naar beneden

Een groet uit Venlo Empty Een groet uit Venlo

Bericht van marian1965 2014-08-07, 23:33

Hallo allemaal, zojuist heb ik me aangemeld op dit forum en vind het dan ook niet meer dan normaal om mezelf even voor te stellen.
Ik ben Marian, een alleenstaande moeder van 49 en woon in Venlo.
We wonen in een klein maar gezellig huisje en helaas heb ik maar een piepklein tuintje dat zo goed als helemaal betegeld is. Toch heb ik dit jaar voor het eerst peultjes geplant waar we heerlijk van hebben genoten en in potten groeien kruiden, aardbeien, tomaten en pepertjes.
Enkele maanden geleden vernam ik dat we in onze wijk een buurtmoestuin krijgen en ben naar de informatie avond geweest.
Met als gevolg dat ik me daarna heb aangemeld en nu in het organisatiecomité zit.
Tijdens de eerste vergadering vertelde een van de leden over permacultuur en we waren gelijk heel erg enthousiast.
Thuisgekomen ben ik gelijk informatie gaan zoeken om meer over dit onderwerp te weten te komen en mijn enthousiasme is alleen maar gegroeid.
Van de gemeente kregen we 4 locaties om uit te kiezen en onze keuze viel op een stuk grond midden in de wijk van zo'n 2000 vierkante meter.
De komende weken wordt het spannend. Dan krijgen we te horen of we groen licht krijgen. Als dat zo is kunnen we beginnen.
Op dit forum heb ik me aangemeld omdat ik graag wil leren van jullie tips en ervaringen. Ook is het fijn dat ik ergens terecht kan als iets niet goed gaat of we vragen hebben.
Natuurlijk wil ik ook graag onze ervaringen delen en hoop deze te kunnen ondersteunen met foto's.
Ik hoop dat dit als introductie voldoende was. Hebben jullie vragen,dan hoor ik het graag.
Groetjes uit het gezellige Limburg,
Marian

marian1965

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 07-08-14

Terug naar boven Ga naar beneden

Een groet uit Venlo Empty Re: Een groet uit Venlo

Bericht van Matis 2014-08-10, 20:53

Welkom op het forum!
Ik ben benieuwd of het wat wordt!

Groet Matis

Matis

Aantal berichten : 221
Registratiedatum : 09-06-11
Leeftijd : 25
Woonplaats : Overloon

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum